L'arbre de l'amistat

Els nens i nenes de 1r han fet el seu arbre de l'amistat.

Tot va començar quan vam veure i escoltar el conte de L'arbre de l'amistat. Un conte molt bonic que parla de l'amistat i que a tots i a totes ens va agradar moltíssim.

Tot seguit us l'ensenyem per si el voleu tornar a veure:

Una vegada vist el conte vam començar a parlar dels amics i van sortir preguntes com ara: A qui li agrada tenir amics/gues?, què hem de fer per tenir-ne molts/es? què és el més important per nosaltres d'una amic/ga?.

I tot plegat algú va dir:

Per què no fem el nostre arbre de l'amistat? I tot d'una ens vam posar molt contents i contentes perquè ens va semblar una idea genial!!

I dit i fet ja estem ben entretinguts!!

Primer de tot, vam començar a dibuixar i retallar les fulles. Cadascú pot escollir el color de les fulles que vulgui?

I algú va dir:

- Jo penso amb un amic i després em dic... - quin color li poso en aquest amic: vermell, groc, verd...? I n'escullo un -.

Què divertit!! Jo no sabia que podem tenir amics de diferents colors!! I vosaltres?

Una vegada ja tenim les fulles retallades, fem els troncs i retallem les branques!!

Amb els troncs i les fulles ja acabades, atenció ara ve la part més important!!

Per una cara de la fulla escriurem el nom del nostre amic o amiga i per l'altra cara una qualitat positiva d'aquell amic o amiga.

Una qualitat positiva, què vol dir això?

I algú va dir:

- Vol dir alguna cosa molt bonica que t'agrada de la teva amiga o del teu amic.

I què podem posar? I entre tots i totes vam escriure a la pissarra, paraules boniques per dir allò que tant i tant ens agrada del nostre amic/ga:

SIMPÀTIC-A, AGRADABLE, DOLÇ-A, GUAPO-A, RIALLER-A, BONIC-A, AMABLE...

I ja tenim el nostre arbre a punt per emportar a casa!!

Però això no és tot!! El proper dilluns 11 de maig, tenim preparada UNA SORPRESA! Així que no us despisteu i estigueu atents a la propera setmana!!

AQUÍ TENIU LA SORPRESA!! ESPEREM QUE US AGRADI MOLT!!

Ens agradaria saber la vostra opinió sobre aquesta activitat i compartir-la entre totes les famílies de 1r, per això només cal que cliqueu damunt d'aquest botó. Gràcies.