I3 estrena menjador

Els nens i nens de I3 van començar el curs dinant al menjador amb els grups de I4, I5, 1r, 2n i 3r. Després d'uns dies d'haver començat el curs, l'equip de monitores i Coordinadora ens vam reunir i vàrem decidir buscar la possibilitat de traslladar els nens i nenes de I3 en alguna aula d'escola ja que estàvem d'acord que hi havia massa soroll i això no ajudava gaire en la seva adaptació.

Ho vam parlar amb les tutores i la Direcció de l'escola i gràcies a la seva implicació vam poder estrenar un nou menjador per a I3. És una aula gran i amb molta llum que està al 1r pis al costat d'uns lavabos i això facilita la feina a l'hora de treballar els hàbits.

Primer vam pensar que potser el fet de pujar i baixar escales podria ser un inconvenient però ara que ja portem  un mes, podem dir que els nens i nenes de I3 les pugen i les baixen molt bé. Cal dir que en aquests moments, sempre tenen una monitora de reforç.

A dia d'avui podem dir que aquest canvi ha estat un èxit doncs ja que tant els nens i nenes com les monitores gaudeixen d'un espai més íntim i relaxat.