Ginkana amb I4 i I5

Dijous dia 27 d'octubre

"Una ginkana terroríficament divertida"

El dijous dia 27 d'octubre, alguns nens i nenes de 6è van preparar una ginkana amb motiu de Halloween. La vam anomenar "Una ginkana terroríficament divertida".

Evidentment tots i totes teníem clar que els nens i nenes de I4 i I5 són petits i no volíem que passessin por en cap moment, per això les proves van ser escollides amb molt de tacte amb l'únic objectiu de fer passar una estona divertida als infants.

Tot seguit us ensenyem unes fotos d'aquest ginkana. S'ho varen passar molt bé tan petits com grans i vam gaudir d'un ambient entranayable. Vull destacar l'excel·lent actitud dels alumnes de 6è que en tot moment van estar pendents del nens i nenes i els van tractar amb molta estima. Una gran feina nois i noies!

I aquí teniu alguns petits videos perquè pugueu veure com de bé s'ho van passar els nens i nenes de I4, I5 i 6è.