Els nens i nenes de 5è estan molt aprop de sisè!!

Seguim la tradició de cada any.

Com cada any (ja és tradició) quan els nens i nenes de 6è se'n van de viatge fi de curs, els/les alumnes de 5è són els GRANS DE L'ESCOLA i per això ens agrada celebrar-ho fent una menú especial  que previament s'ha consensuat amb ells i elles. Compte amb la il·lusió del nostre cuiner Ignasi.

Aquest any els nens i nenes de 5è van demanar menjar PIZZA i així ho vam fer possible. Els hi va agradar moltíssim. Van estar molt contents!! Moltes gràcies Ignasi!!

Però això no és tot!! També van tenir una sorpresa per part de la Toñi, la nostra ajudant de cuina que és una gran cuinera de reposteria i va fer per cada nen i nena un postre molt especial i molt bo!! Tots i totes li vam donar les gràcies i es va emocionar molt.