Dinàmiques amb 1r, 2n i 3r

Treballem diferents objectius a través de dinàmiques engrescadores

Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r han començat unes dinàmiques molt engrescadores i divertides per treballar diferents objectius durant l'estona de dinar.

Primer de tot els hi hem preguntat en què es voldrien convertir i entre tots han escollit un tema. La cosa ha quedat així:

1r i 2n -  Astronautes.

3r - Geòlegs.

Com funciona la dinàmica?

1- Cada dilluns decideixen quin objectiu treballaran durant la setmana:

Seure bé a la cadira.

Demanar les coses amb educació.

Menjar-s'ho tot.

Fer bé la fila a l'hora d'entrar.

Utilitzar els coberts correctament.

(Això no vol dir que durant la resta de setmanes no es segueixi treballant aquests objectius, però durant una setmana el que sí fem, es prendre més consciència de l'objectiu que estem treballant.)

2- Una vegada ja tenim clar l'objectiu comencem a treballar. El dilluns comencem en el cohet i si jo cada dia faig bé aquest objectiu puc anar saltant al diferents  planetes fins arribar a l'últim planeta (divendres) i tots els nens i nenes que hagin arribat podran gaudir d'una petita sorpresa. I així succesivament.

Ara us mostren algunes fotografies d'aquesta dinàmica de 1r i 2n:

Els nens i nenes de 3r han escollit fer de geòlegs i ells/es van de mineral en mineral i els divendres hauran de trobar un mineral de veritat ( només els geòlegs que hagin aconseguit arribar al mineral del divendres) que la monitora l'haurà amagat per l'escola. Què emocionant oi?

Ara us ensenyem algunes fotos d'aquesta dinàmica;