DANCING CLASS

Classes de ball modern en el menjador

Fa un parell de setmanes que hem engegat una nova activitat en el menjador. Són classes de ball modern i les hem anomenat DANCING CLASS. Per això comptem amb la col·laboració de la Hanan, una alumne de sisè que és una gran ballarina i que li agrada moltíssim ballar. Doncs bé, ella ens fa de monitora i ho fa aquests dies:

Dilluns - Nens i nenes de 1r i 2n

Dimecres- Nens i nenes de 5è.

Estan preparant una coreografia per més endavant fer el ball sencer i poder-ho penjar a la nostra Web. Per això ara només us poden ensenyar una petita mostra per no xafa'ls-hi la sorpresa final. Així que haureu d'esperar....

Ens agradaria saber la vostra opinió sobre aquesta activitat i compartir-la entre totes les famílies de l'escola, per això només cal que cliqueu damunt d'aquest botó. Gràcies.

Per fi ha arribat el moment! Les nenes de 5è que han estat assajant amb la Hanan (alumne de 6è) ja han acabat de fer la coreografia del seu ball. Tot seguit podeu veure-la fent click en aquest botó.

,