AQUEST CURS ESTRENEM NOUS INFORMES

Informes trimestrals per les famílies

AQUEST CURS, ESTRENEM NOUS INFORMES

Aquest curs hem canviat el disseny dels informes trimestrals de tots els cursos. També hem modificat la metodologia a l'hora de fer-los.

Tots els alumnes (d'I4 fins a 6è) han omplert ells/es mateixos, l'informe trimestral, sempre però amb l'acompanyament del seu monitor o la seva monitora.

Això ens ha servit perquè cada alumne hagi pogut fer la seva pròpia autoavaluació i tingui ple coneixement del que i com ho està fent durant l'estona de menjador.

Hem de dir que estem molts contents/es del resultat ja que en els alumnes els hi ha agradat molt el fet que tinguessim en compte la seva participació així com la seva opinió.

També ens ha ajudat a enfortir la relació alumne- monitor/a ja que han pogut gaudir d'una estona per poder parlar i compartir diferents punts de vista i sempre dins d'un ambient relaxat.

Aquí teniu el nou informe d'I4 i I5:

I aquí el nou informe per Primària: