Aquest curs l'hem començat amb un nou cuiner juntament amb la seva ajudant de cuina, la Toñi, que l'any passat ja va estar treballant durant un temps amb nosaltres. Agraïm a l'Ignasi la seva feina i professionalitat i li desitgem que li vagi tot molt bé. Sempre tindrem un record per a ell. Moltes gràcies per tot Ignasi!

Tot seguit us presentem al nou cuiner: en Juanjo i la seva ajudant Toñi. Estem molt contents perquè junts formen un GRAN EQUIP!! BENVINGUTS A L'ESCOLA CAMPDERRÓS!!

En Juanjo és un gran cuiner i porta molt anys treballant en escoles. Li agrada molt la seva feina i com ja hem dit abans té molta experiència en els menjadors escolars. Ell ens ha dit que està molt content i que li agrada molt la nostra escola. La Toñi ja és el segon any que treballa amb nosaltres i tots li tenim molta estima. El primer dia d'escola vam fer la presentació a tots els nens i nenes del menjador.